سجل إميلك وتوصل بمواضيعنا :

02‏/11‏/2012

كلمات اغنية اعرفه حماقى


اعرفه الا اعرفه وانا غيرى مين فى الدنيا يعرف يوصفه
اعرفهالا اعرفه انا بس خايف لأكسفه
اعرفه الا اعرفه وانا غيرى مين فى الدنيا يعرف يوصفه
اعرفهالا اعرفه انا بس خايف لأكسفه
كنت خلاص هنساه مع انى لسه بحن ساعات
عيشت سنين فى هواه وحكايته خدت منى راقات
كنت خلاص هنساه مع انى لسه بحن ساعات
عيشت سنين فى هواه وحكايته خدت منى راقات
فات كل ده وبتسالونى اعرفه
الا اعرفه وانا غيرى مين فى الدنيا يعرف يوصفه
الا اعرفه انا بس خايف لأكسفه
الا انا كله الا انا
ماقدرش ابيع عشره بقالها كام سنه
الا انا كله الا انا
ده احنا اتخلقنا لبعضنا
الا انا كله الا انا
ماقدرش ابيع عشره بقالها كام سنه
الا انا كله الا انا
ده احنا اتخلقنا لبعضنا
كنت خلاص هنساه مع انى لسه بحن ساعات
عيشت سنين فى هواه وحكايته خدت منى راقات
كنت خلاص هنساه مع انى لسه بحن ساعات
عيشت سنين فى هواه وحكايته خدت منى راقات
فات كل ده وبتسالونى اعرفه الا اعرفه

اعرفه الا اعرفه وانا غيرى مين فى الدنيا يعرف يوصفه
اعرفهالا اعرفه انا بس خايف لأكسفه
اعرفه الا اعرفه وانا غيرى مين فى الدنيا يعرف يوصفه
اعرفهالا اعرفه انا بس خايف لأكسفه
كنت خلاص هنساه مع انى لسه بحن ساعات
عيشت سنين فى هواه وحكايته خدت منى راقات
كنت خلاص هنساه مع انى لسه بحن ساعات
عيشت سنين فى هواه وحكايته خدت منى راقات
فات كل ده وبتسالونى اعرفه
الا اعرفه وانا غيرى مين فى الدنيا يعرف يوصفه
الا اعرفه انا بس خايف لأكسفه
الا انا كله الا انا
ماقدرش ابيع عشره بقالها كام سنه
الا انا كله الا انا
ده احنا اتخلقنا لبعضنا
الا انا كله الا انا
ماقدرش ابيع عشره بقالها كام سنه
الا انا كله الا انا
ده احنا اتخلقنا لبعضنا
كنت خلاص هنساه مع انى لسه بحن ساعات
عيشت سنين فى هواه وحكايته خدت منى راقات
كنت خلاص هنساه مع انى لسه بحن ساعات
عيشت سنين فى هواه وحكايته خدت منى راقات
فات كل ده وبتسالونى اعرفه الا اعرفه

تدوينة أحدث تدوينة أقدم الصفحة الرئيسية