سجل إميلك وتوصل بمواضيعنا :

06‏/11‏/2012

احبته بشــــــــــــــده فماذا فعل بها ؟ ؟ ؟


انا هحكيلكم حكايتى باختصار يتريت تستفيدوا منها :
انا اسمى ايه عندى 22 سنه كنت بحب واحد جدا جدا وهو كان بيحبنى اوى بس متقدمليش علشان ظروفه الماديه كانت وحشه اوى مكنش ينفع ساعتها انه يتقدم وانا اهلى كان بيلحوا عليه علشان اتخطب عشان انا البنت الصغير اللى باقيه وبابا كان تعبان وعايز يطمن عليه المهم انضغط عليه ان انا انخطب ل واحد تانى غصب عنى بس مسبتش حبيبى الاولانى خليتنى معاه بنتكلم وكده واتكتب كتابى على الشخص اللى كنت مخطوباله ده وبعد كده مقدرتش اكمل واتحديت الدنيا كلها علشان حبيبى واطلقت من خطيبى ده واللى ف البيت كلهم كانت علاقتى بيهم زفت وكان ده كله ب اتفاق مع الشخص اللى بحبه انى اول مااطلق هيجى يتقدملى خصوصا ان ظروفه ف الفترهدى كانت اتحسن واول مااطلقت حصل اللى مكونتش متوقعاه حبيبى بقى بيتهرب منى ومعدش طايقنى ويقولى لا احنا كده خلاص مينفعش نكمل مع بعض وسابنى يعنى الموضوع كله كان تحدى ازاى تبقى ف ايدى وتنخطب ل واحد تانى لا انا لازم اثبت انى اقدر ارجعها تانى وللاسف دمر حياتى :(

انا هحكيلكم حكايتى باختصار يتريت تستفيدوا منها :
انا اسمى ايه عندى 22 سنه كنت بحب واحد جدا جدا وهو كان بيحبنى اوى بس متقدمليش علشان ظروفه الماديه كانت وحشه اوى مكنش ينفع ساعتها انه يتقدم وانا اهلى كان بيلحوا عليه علشان اتخطب عشان انا البنت الصغير اللى باقيه وبابا كان تعبان وعايز يطمن عليه المهم انضغط عليه ان انا انخطب ل واحد تانى غصب عنى بس مسبتش حبيبى الاولانى خليتنى معاه بنتكلم وكده واتكتب كتابى على الشخص اللى كنت مخطوباله ده وبعد كده مقدرتش اكمل واتحديت الدنيا كلها علشان حبيبى واطلقت من خطيبى ده واللى ف البيت كلهم كانت علاقتى بيهم زفت وكان ده كله ب اتفاق مع الشخص اللى بحبه انى اول مااطلق هيجى يتقدملى خصوصا ان ظروفه ف الفترهدى كانت اتحسن واول مااطلقت حصل اللى مكونتش متوقعاه حبيبى بقى بيتهرب منى ومعدش طايقنى ويقولى لا احنا كده خلاص مينفعش نكمل مع بعض وسابنى يعنى الموضوع كله كان تحدى ازاى تبقى ف ايدى وتنخطب ل واحد تانى لا انا لازم اثبت انى اقدر ارجعها تانى وللاسف دمر حياتى :(

تدوينة أحدث تدوينة أقدم الصفحة الرئيسية