سجل إميلك وتوصل بمواضيعنا :

27‏/12‏/2012

احبت شخص مسيحى فماذا حدث ؟ ؟



المشكله الاولى :
انا حبيت شخص مسيحى وهو كان بيحبنى اكتر كمان وزاد الحب اكتر لما انا كبرت طبعا هو بيحبنى من زمان من وانا فى ثانوى وهو جارى على فكرة وطبعا انا دايما ابعد عنه ومرودش عليه حتى بالكلام وهو كان يقولى انا مش زعلان برضو وحتفضلى انتى حبى الاول والاخير المهم طبعا انا مرت بحالة نفسية وروحت لدكاترة بسببه خايفة توصل لمشاكل وكمان خايفة عليا انى اجرى ورا مشاعرى له واغضب ربى المهم وصلنا لخمس شهور من غير ما اكلمه ولا حتى ازيك بالرغم ان اهلى بيكلمو اهله على طول وساعات بيتعزمو كمان المهم بقى فى ال8 شهور خلصو واتقدملى عريس محترم وابن ناس المهم انا كنت لازم اوافق عليه علشان مش اغضب ربنا وعشان كان لازم بعد ما عرف الموضوع دة كنت راجعة من الكورس وهو شافنى وانا طالعة البيت ماسك ايدى وقالى اقفى علشان ميحصلش كويس المهم قولتلو انا وقفت اتفضل قول كل اللى عندك قالى انت بتحبيه والا وافقتى عليه علشانى تنسينى عملت نفسى بضحك وقولتله انت متعرفش انى بحبه اوى واكتر منه كمان وانا قاصدة استفزه علشان يكرهنى راح ضربنى بالقلم وقالى انتى لو وافقتى على الخطوبة دى انتى هتشوفى حد تانى غير اللى تعرفيه بس المهم انا خايفة ونفسى اعرف نهايتى حتبقى ايه وفكرت انتحر بس خوفت من غضب ربنا من فضلكم


المشكله الاولى :
انا حبيت شخص مسيحى وهو كان بيحبنى اكتر كمان وزاد الحب اكتر لما انا كبرت طبعا هو بيحبنى من زمان من وانا فى ثانوى وهو جارى على فكرة وطبعا انا دايما ابعد عنه ومرودش عليه حتى بالكلام وهو كان يقولى انا مش زعلان برضو وحتفضلى انتى حبى الاول والاخير المهم طبعا انا مرت بحالة نفسية وروحت لدكاترة بسببه خايفة توصل لمشاكل وكمان خايفة عليا انى اجرى ورا مشاعرى له واغضب ربى المهم وصلنا لخمس شهور من غير ما اكلمه ولا حتى ازيك بالرغم ان اهلى بيكلمو اهله على طول وساعات بيتعزمو كمان المهم بقى فى ال8 شهور خلصو واتقدملى عريس محترم وابن ناس المهم انا كنت لازم اوافق عليه علشان مش اغضب ربنا وعشان كان لازم بعد ما عرف الموضوع دة كنت راجعة من الكورس وهو شافنى وانا طالعة البيت ماسك ايدى وقالى اقفى علشان ميحصلش كويس المهم قولتلو انا وقفت اتفضل قول كل اللى عندك قالى انت بتحبيه والا وافقتى عليه علشانى تنسينى عملت نفسى بضحك وقولتله انت متعرفش انى بحبه اوى واكتر منه كمان وانا قاصدة استفزه علشان يكرهنى راح ضربنى بالقلم وقالى انتى لو وافقتى على الخطوبة دى انتى هتشوفى حد تانى غير اللى تعرفيه بس المهم انا خايفة ونفسى اعرف نهايتى حتبقى ايه وفكرت انتحر بس خوفت من غضب ربنا من فضلكم

تدوينة أحدث تدوينة أقدم الصفحة الرئيسية